joi, 27 decembrie 2012

Supranatural - recenzie

Supranatural 
de Kiersten White

A, pfff. A fost o lectura usoara, am citit-o in vreo doua zile. Amuzanta.. mi-au lipsit acele biiiip-uri ce tin locul injuraturilor lui Evie si oftatul cu zece mii de sensuri al lui Raquel. Dar uite ca s-au intooors, yeee! 
Hm. Pai, Evie are, in sfarsit, acea viata absolut minunata, de basm, cum vreti s-o spuneti, pe care si-a dorit-o intotdeauna. Merge la un liceu normal, are in jurul ei persoane normale (ma rog, in limita normalului), si un iubit minunat, Lend. Bineinteles ca situatia se schimba in momentul in care Raquel ii propune sa se reintoarca la Agentia Internationala de Securitate pentru Paranormali, oferta destul de.. hm, tentanta. Apare un nou personaj, unul ABSOLUT GENIAL!, si-am trait cu gandul, pana in ultimul moment, ca e cel mai genial personaj pe care l-am cunoscut vreodata. Il cheama Jack, si a fost crescut de silfi, deci, poate sa deschida usi asemeni lor si sa calatoreasca fara nicio grija pe Poteci. In concluzie, s-au dus naibii intalnirile lui Evie cu silfii, fapt care nu o deranjeaza catusi de putin. 

Si desi Lend i-a spus ca nu e o idee prea inteleapta sa inceapa sa lucreze din nou pentru Centru, Evie accepta, ca deh, e incapatanata. Prietenasul ei devine gelos pe motiv ca petrece prea mult cu Jack, ceea ce duce la o mica rupere intre cei doi porumbei. Iar daca Evie n-ar avea pe cap toate soiurile de paranormali care au aparut in oras, chiar i-ar dedica mai mult timp lui Lend. 

Personajul meu preferat din toata cartea inca este Reth. Stiti, fostul iubit al lui Evie... care este silf... al carui caracter te face sa-ti bagi unghia-n gat de suparare ca nu e real.

Ehhh...
Acestea fiind spuse, va jur ca sfarsitul o sa va lase cu gura cascata, asa cum m-a lasat si pe mine. 

Multumesc editurii Leda pentru carte. :)

Fragment.
,,- Ma bucur sa vad ca-ti amintesti de mine.
- Sigur ca da. Dar de ce esti inca aici?
- Sunt gata sa-i fac sa plateasca. Pe toti. O sa regrete ziua in care m-au adus in inchisoarea asta.
Steve avusese dintotdeauna talent pentru situatiile dramatice. Totusi, ar fi trebuit sa ridice un pumn fantomatic in aer in timp ce spuea asta, pentru efect deplin.
M-am asezat inapoi jos, sprijinita de usa.
- Presupun ca e destul de corect.
- N-o sa incerci sa ma exorcizezi?
- Nu. Nu intra in preocuparile mele.
- Oh! [..] Ei bine, si-acum ce urmeaza?
- Ooo, n-ai putea sa faci sa-mi explodeze gandaci pe piele?
- Serios?
- Ar putea fi distractiv, nu? Daca vrei, pot chiar sa ma prefac ca mi-e frica.
- Nu-i tot aia daca te prefaci... ''

Imagine asociata

Melodie asociata

Mda. Cam atat.
Ne mai citim zilele astea. 
Seara faina.


4 comentarii:

  1. UUUUU:).Mi se pare că este şi un serial după această carte,sper să nu mă înşel!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie trebuie să-mi vină coleţelul cu Supranatural zilele astea <3 Abia aştept. Leeeend <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Uuu,vreau si eu seria asta ! Denumirea de "silfi" mi se pare amuzanta.Mi-ar placea sa stiu mai multe despre ei :)) .Frumoasa recenzia :3 Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inceput-o si eu, acum 2 zile si chiar imi era dor de Evie :)

    RăspundețiȘtergere