marți, 10 aprilie 2012

La o ceasca de vorba cu un scriitor!

De când am citit prima dată auto-descrierea autoarei, am ştiut că trebuie să fie o persoană interesantă. Rae a fost drăguţă şi ne-a răspuns la câteva întrebări. Mărturisim că am fost plăcut surprinse când am citit răspunsul ultimei întrebări: Romania rules! Vă lăsăm acum în compania lui Rae şi a cărţii sale, Pretty în black.

’’Pretty in black’’ (Pretty in black #1) 
de Rae Hachton


[Ellie Piper]      
Ea a vrut sa moara. El s-a ridicat din mormant. El a fost trimis sa o ucida. Ea a fost antrenata sa ii omoare pe cei ca el. Dar soarta a avut alte planuri. El a cautat-o timp de 119 ani. Si nu este nici o cale sa o lase acum. Morti sau vii, soarta lor e stabilita.


[Marcus Marble]
Cat de departe esti dispus sa mergi pentru a fi cu cea pe care o iubesti? Ai muri pentru ea? Ai ucide pentru ea? Ce s-ar intampla daca ea ar fi singurul motiv pentru care mai esti in viata? Ce ar fi daca motivul pentru care te-ai intors din moarte ar fi sa fii impreuna cu ea? Ce ar fi daca datoria ta era s-o ucizi, dar te indragostesti de ea si acum esti vanat chiar de ai tai?

Sa Distrugi? Sau sa fi Distrus?

Date despre autoare:
Numele meu de scriitoare este Rae Hachton, însă în realitate mă numesc Desirae. Scriu romane pentru adolescenţi. Sunt autoarea seriei Pretty in Black, un Gothic Romance. Unele dintre lucrurile mele preferate sunt florile lunii, corbii şi ciorile, muzica, trandafirii negri, era Victoriană şi cimitirele. Dacă aş putea fi o oră, aş fi 5:55 p.m. sau ora la care apune soarele. De asemenea, aş vrea să fie Halloweenul în fiecare zi. 


1.Dacă ai putea fi născută în istorie ca oricare persoană faimoasă, cine ai fi şi de ce?
Oricare dintre aceste persoane: Edgar Allan Poe, Mary Shelley sau Bram Stoker. De ce? Pentr că sunt geniali şi au avut cea mai mare influenţă în ceea ce scriu.

2. Poți să retrăieşti orice moment al vieţii tale. Perioada de timp poate fi de doar jumătate de oră, totuşi. Ce jumătate de oră din trecutul tău ţi-ai dori să experimentezi din nou?
Cre că aş alege luna decembrie a anului 2010, exact după Crăciun şi înainte de Anul Nou. În aceste zile moarte eram într-o depresie, întrebându-mă întruna dacă am scris vreodată ceva sau dacă sunt cu adevărat o scriitoare. Vreau să merg înapoi pentru o jumătate de oră şi să încerc să înţeleg de ce m-am gândit la aşa ceva.
Deoarece la sfârşitul lui decembrie 2010 zăpada a acoperit totul, iar eu am stat în pat la 2 dimineaţa cu geamul deschis, privind afară şi întrebându-mă încotro se îndreaptă viaţa mea.
Acela a fost cea mai liniştită perioadă din viaţa mea.
De ce aş vrea să merg înapoi la acea tăcere şi nu la un moment mai fericit al vieţii mele? Pentru că cel mai fericit moment este acesta. Tăcerea mă face să mă simt recunoscătoare pentru ce am. Mulţumesc în fiecare zi că vremurile rele sunt în spatele meu. Ar putea servi ca momente de linişte.

3. Ai un talent secret în afară de a scrie şi care e acesta?
Cânt. Puţine persoane ştiu asta despre mine, dar ador să cânt. :)

4. Descoperi o insulă frumoasă pe care îţi poţi clădi propria societate. Tu faci regulile. Care este prima regulă pe care ai instaura-o?
Lăsaţi în urmă toată tristeţea şi lipsa speranţei; tot ce visaţi de acum înainte poate fi al vostru.

5. Cineva apare de nicăieri cu o cabină telefonică de călătorit în timp. Poţi să te duci în orice perioadă de timp în trecut. În ce perioadă vei călători şi ce ai de gând să faci când vei ajunge acolo ?
Mă duc în Era Victoriană. O să îi găsesc şi-o să-i cunosc pe Mary Shelley şi Bram Stoker.

6. Casa ta e în flăcări! Ai destul timp să fugi înăuntru şi să apuci un singur obiect fără viaţă. Nu îţi face griji, cei dragi şi animalele de companie au ieşit în siguranţă afară. Deci care este obiectul pe care ai de gând să-l salvezi din acel infern arzător?
Oh, cu siguranţă aş salva manuscrisul ultimelei mele cărţi. Nu pot să îl las să ardă, nu-i aşa?

7. Dacă ai putea fi oricare personaj fictiv, care ar fi acela ?
Cred că aş fi Isobel şi Nevermore de Kelly Creagh; sunt puţin geloasă că ea îl are pe Varen Nethers. Am o pasiune pentru el:)

8. Dacă cineva ar scrie o biografie despre tine, care crezi că ar trebui să fie titlul ?Dacă ai putea fi oricare personaj fictiv, care ar fi acela ?
 „Moonflower”(Floarea lunii). Îmi pot compara liniştită viaţa cu aceea a unei flori care înfloreşte abia noaptea, din anumite motive. Nu numai că este floarea mea preferată - pe care, evident, o ador -  însă e şi o metaforă pentru viaţa mea: Am trecut prin nişte momente întunecate, dar am mers mai departe şi am continuat să văd cât de frumoasă e viaţa. Am fost lăsată în întuneric uneori, însă eram capabilă să „înfloresc”, deci să spun ce am avut de zic. De asemenea, iubesc tot ce ţine de noapte. Iar floarea lunii reprezintă frumuseţea nopţii şi tot ce e asociat cu asta, ca şi eroii întunecaţi şi romantici. Ador să scriu despre ei.
Subtitlul ar fi: „În Noapte”

9. Dacă ai fi un supererou , ce puteri supranaturale ai vrea sa ai ?
 Să pot călători în timp sună genial, aşa că mi-ar plăcea la nebunie să pot face aşa ceva.

10. Pleci pe o insulă pustie şi poţi lua doar o singură carte cu tine. Ce carte ai alege? ( în afară de a ta ).
Oh, grea alegere. Cred că aş lua cartea „My Boyfriend is a Zombie”(Iubitul meu e un Zombie) de Elita Daniels. Nu a fost publicată încă, însă dintotdeauna am aşteptat să o citesc; am auzit că are 100 000 de cuvinte! Aş avea ce citi pentru o vreme. :)

11. Tocmai ai primit un bilet de avion gratuit către orice destinaţie. Trebuie să pleci chiar acum. Unde te duci?
Simplu. Vin în România

Thank you so much Rae for joing us!

 Egg 5: Da, aici trebuia sa ajungeti!:) Bafta la "vanat" de oua pe blogul acesta: http://secretelecartilor.blogspot.com/

4 comentarii:

  1. Geniale întrebări şi şi mai geniale răspunsuri!! Abia aştept să apară şi la noi cartea ei pentru că îmi sună genial :x:x

    Felicitări fetelor :X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Va invit la un concurs pe blogul meu: fantasybooks-27.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult de autoare! Ma bucur ca ati reusit sa ii luati un interviu :) si ma bucur si ca si-ar dori sa viziteze Roamania!

    Emy.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey feteleee :) Aţi primit o Leapşa :)

    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/04/leapsa-muzicala.html

    O zi superbă să aveţi !

    RăspundețiȘtergere