marți, 13 septembrie 2011

Poze care iti vor face ziua mai buna!

Hello!:* Ce faceti, dragilor, bucurosi ca a inceput scoala? [sa aud un 'nuuuuuuuuuu!' :))]
Ei bine, m-am gandit sa va inveselesc putin ziua cu o noua portie de 'Poze care iti vor face ziua mai buna!' :).










Asaaa, iar acum in legatura cu semnele de carte castige la concurs. Dragilor, nu am uitat de voi! Va rog sa ma scuzati, dar nu am avut cand sa ajung la posta ca sa le pun, deci, va rog sa nu va suparati pe mine. Oricum, va asigur, o sa le primiti; acum, la craciun, in 2012, nu conteaza cand, dar o sa le primiti. Glumesc, evident, saptamana asta cred ca ajung pe la posta. Imi cer din nou scuze, siii...
 ... acum uitati-va in ochisorii mei, va rog, si spuneti-mi ca nu sunteti suparati!

Acum ca am clarificat si asta, eu va las, presupun ca aveti de invatat si chestii, trestii, balarii. :))

PS.: Multa bafta la scoala tuturor! 


5 comentarii: